Träningsvärk!

Jag är "lämmen"! Om nu det ordet finns på svenska... Annars har jag träningsvärk! En redig sådan! Har börjat städa garderober idag och det har gått riktigt bra eftersom jag varit igång och mest gått mellan olika sopsäckar och lådor. Åkte ner på stan en sväng för ett snabbt möte och lite shopping och försökte mig på att prova ett par byxor... jo, hejsan! Jag stod lutad mot provhytteväggen och försökte lyfta ena benet för att trä ned det i byxbenet men kände mig lika vig som en elefant... Dessutom gjorde det ont!

Och det värsta är väl att morgondagen kommer att bli ännu värre... Och då hade jag ju tänkt mig en långpromenad igen. Ja, man får se hur det känns. Garderoberna ska få fortsatt genomgång de närmaste dagarna. Det tar lite tid när man inte gör det så ofta. Jag har äntligen packat ned "urvuxna" kavajer och annat som jag faktiskt vill spara. De har hittills hängt i garderoben och bara tagit upp plats. Sedan har det blivit samlingar till Röda korset, syster och soptippen. Imorrn ska jag åka iväg med ett par lass. Skönt!

I övrigt kan jag berätta att Emilia skapat sig en helt ny, egen blogg, efter att ha drivit en gemensam under ett par år. Vill ni se vad hon har för sig så gå in på: http://emilias.spotlife.se/


Behöver jag säga att hon älskar skor?

Nej, nu blir det lite kaffe och läsning!