Projektet avslutat!

Idag har jag avslutat mitt garderobstädningsprojekt! Herregud så skönt! Nu är jag så trött på det så jag skriver inte en rad till! Snart dags för mera shopping alltså! Haha!

Har just haft middagsfrämmande av syster yster med familj vilket alltid är väldigt trevligt! Det blev en husmansvariant med köttfärsbiffar och hemgjort potatismos. Helt OK. Och det söta barnet har farit runt som en virvelvind! Nu har hon också börjat "köra" med andra och vill gärna bestämma! Jag undrar vem hon släktar på? Men på bild ville hon inte vara. Det är inte lätt att vara fotograf när objektet rör sig hela tiden...


Här jagar hon katten men den har tagit skydd under pallen...


Och här hann jag inte heller med...


Men här! Att snurra i fåtöljerna var riktigt kul! Men bara för att bevisa att jag hade fel (?) så satte hon sig pliktskyldigast bredvid pappa och lade på sin allra mest oskyldiga min...


Har jag gjort nåt? Nääääääeeeee..... haha!

Nej, nu blir det vila i TV-soffan. Det är tydligen någon typ av hockeymatch men jag kan nog slockna även till den...