Övergiven...

Ja, det är märkligt vad man fäster sig vid kontakterna på Facebook. Igår var det tydligen strul någonstans i världen. Jag fick rapport om fel på servrar i Libyen och Frankfurt och då förstår man plötsligt att internet ju är väldigt, väldigt stort. Ja, det visste jag väl tidigare men när man har krångel med internet så brukar det i regel vara ens egen lokala router eller internetleverantör och då vet man ju var man ska vända sig...

Nu är det dock igång igen och jag har fått lite uppdateringar om vad som händer. Nu är det mest vädersnack men kylan har ju lust att engagera alla. Jag har i alla fall tänkt trotsa den och ta en promenad - mest för att mjuka upp träningsvärken... Jodå, den sitter i med oförminskad styrka!

Ska fortsätta med garderoberna och soptippen idag... Jag lever ju, som någon pålekade, ett ytterst glamouröst liv! Haha! Nu blir det frukost och ett par jobbmail och sedan är jag igång! Maken drog iväg på jobb före skam så jag fick passa på att arra upp blommor och present sedan han gått och lagt sig. Han fyller ju år idag och har bestämt sig för att sluta med det men jag har ju alltid varit lite "olydig".


Blommor ska man få när man fyller år!

Jag ska se till att fixa en smarrig middag idag så vi får ha ett litet kalas! Han sparade öppningen av presenten till i afton så jag vet ännu inte om han gillar den men jag hoppas det! Nu frukost!
#1 - - Ola T:

Hälsa Ulf och gratulera honom å det varmaste! Promenad för min del får anstå till dess att det blir behagligare ute. Det vill säga varmare.

#2 - - Monica:

Ja, det ska jag!!! Hoppas solen kan värma lite idag. Det behövs nog...