Måndag...

...gör jag ingenting, ingenting, ingenting! Nej, jag har inte vunnit på Keno men jag känner mig bara hur lat som helst och har inte tänkt göra ett smack på hela dagen! Förutom träningen ikväll då. Det riktigt lyser lättja om hela min person! Det betyder att jag inte heller slängt mig i duschen än... Håret på ända och mysbyxor på. Som det ska vara en ledig dag helt utan krav.

Vi har dock (med mössa på) varit till Emilias lägenhet för att kolla att det såg OK ut innan mäklaren ska fotografera. Jag hoppas att de piffar med lite färska blommor men annars var det riktigt fiiiiint! En superbra förstalägenhet.

Imorrn är jag inbjuden till ett uppföljningsmöte i Umeå med Almis "Projekt Identitet". Ska därför bläddra igenom den identitetsbok jag fick och se om det är några frågor som kommer upp. Det var ett helt suveränt projekt att delta i för en ensamföretagare! De gick igenom allt och kom med mycket bra synpunkter på hur jag ska utvecklas vidare. Värdefullt för en som mest jobbar ensam.

På vägen dit ska jag också passa på att hälsa på mamma och pappa samt åka in med en TV på Hemgården i Lövånger till en granne som är där på korttidsboende. Det gäller att förena nytta med nöje när man ändå är på väg.

Måste också publicera en bild från gårdagens föreställning som inleddes med att Alexander gjorde en musikvideo till en av våra låtar. Ska bli riktigt roligt att se! Glada bilder överlag!


Perfekt fotovinkel för oss med några år på nacken! Sträckta halsar tar bort alla rynkor och det mesta av dubbelhakorna... haha!