Happy, happy, happy!!!

Oj, vilken dag och vilken kväll!!! Jag var på gott humör redan när den startade och sedan bokade jag lägenheten i Barcelona och då blev det ju inte sämre... Därefter bar det iväg till Nordanå för att dra igenom föreställningen för att kolla att allt funkade och det gjorde det. Sedan fick jag hämta igen min bil!!!! :) Åh, Gud så roligt!!! Jag älskar den verkligen och de hade gjort ett sådant kanonjobb på Forslunds Plåtverkstad att de skulle ha haft pussar och kramar allihopa! Tack ska ni ha!

Reparationerna skulle egentligen ha kostat 50 000:- så nog är det tur att man har försäkringar... Och äntligen fick man dra nytta av en på riktigt! Välkommen hem fiiiinbilen! Ja, jag är hur larvig som helst men det står jag för!

Och så kommer vi till kvällens föreställning... FY FADERULLAN SÅ ROLIGT DET VAR!!! Alla i publiken var inställda på att ha roligt och det skrattades hej vilt under hela tiden! Vilken magisk kväll det var för oss som stod på scenen! Största kramen till min bästa kamrat Åsa och ett enormt tack till alla som kom! Vi är så adrenalinstinna nu att det känns som om vi ska spricka... Det ni! Och det är er förtjänst! Puh! Det kommer att ta tid att stanna av ikväll... Vi känner oss som kungar och därför passade också Mats och Kickis present alldeles utmärkt!


Vilket fantastiskt montage! Haha!

Nej, nu måste jag nog glutta lite på TV och försöka njuta så mycket som jag kan av att ha haft en fantastisk dag! I am happy! :) Och till er som inte såg oss ikväll - det finns platser kvar imorrn! :)
#1 - - Ingrid:

Ja njut av all kärlek från oss i publiken. Vilken kväll! Och vilka härliga kvinnor ni är. Jag blir inspirerad. Nä, jag hade höga förväntningar på showen och alltihop infriades. Även om jag inte var på gapflabbhumör (som så många andra) satt jag och mös med skrattårar i ögonvrårna. Tack för en fantastisk show!! <3

#2 - - Anonym:

Tack Ingrid! SÅ bra att vi inspirerar andra! Man kan ju faktiskt göra vad man vill - bara man vill! Det här är verkligen en personlig seger för oss båda och det är så kul! Kram!!!