God och Hjärtlig morgon!

Började med att försova mig vilket gjorde att jag kom till läkaren i täckbyxor och mössa direkt från sängen... Haha! Så snygg! Ja, jag sov ju inte direkt i täckbyxor! Jag drog bara på mig det allra nödvändigaste... Det måste ni väl fatta! :) Jag hade fått tid för en bedövning av min smärtande axel och nu är jag så mjuk och fin igen! Tack!!!

Och på frukostbordet väntade ett hjärtegott paket från maken med hjärtegoda godisar och en korsordstidning som jag nu ska ha tid att sitta och knåpa med! Tack igen! Han är för söööööt! Det är faktiskt första gången som jag inte har hunnit med att köpa presenter och då gjorde han det istället!


Önskar alla mina vänner och läsare en riktigt fin Alla Hjärtans Dag! Kram på er!

Nu väntar ett annat inbokat möte i eftermiddag och SPYC-träning ikväll men annars har jag ingenting på agendan denna underbara dag! Jag ska inte klaga på temperaturen eftersom alla andra verkar göra det... Kallt är det men djävulskt vackert ute!!! Njut av solen!
#1 - - Bosse Fuhrman:

Detsamma, kamrat!

Lämnar Koh Lanta för Ao Nang.

Sköt om hela familjen!

Kramar.

Bosse & Solveig