Framtiden!

Ja, den verkar vara säkrad om jag bara tar Vita Pro! Då kan jag skotta snö utan smärta och nog helt plötsligt bli en mästare på slalom också! Och köper jag bara en Hilding säng så är natten säkrad! Och skulle jag av någon anledning bli ensamstående så är Match.com räddningen. Där hittar jag i så fall en ny partner direkt. En som också passar mig perfekt! Så fantastiskt livet ändå är om man tittar på reklamen! Och har jag ingenting att göra i helgen så spelar Mens Night på Nordanå! Haha! Ja, så här uppmärksamt brukar jag inte se på reklamen. Jag skulle bara se hur vår egen reklamfilm passade i sammanhanget...

 Jodå! På fredag smäller det igen! :)

Nu väntar jag på besök och sitter för att plocka fram lite info om Kroatien. Vi gjorde ju en helt fantastisk resa dit med båda barnen för nästan två år sedan. Det var vår bästa semester någonsin! Särskilt roligt var det ju naturligtvis att få åka och helt plötsligt upptäcka att man var fyra vuxna som hade roligt tillsammans! Sedan var landet oerhört vackert och vi bilade runt för att hinna se så mycket som möjligt. Kroatien är (eller var) inte lika turistexploaterat som övriga länder runt Medelhavet och det var således ganska lugnt och väldigt, väldigt vänligt. Jag längtar tillbaka!


Här sitter vi på den berömda vattenorgeln i Zadar. När vågorna spolar in bildas ljud i den ihåliga trappkonstruktionen och det låter nästan som valarnas läten. Väldigt rogivande.


Underbara vågor! Och vattnet var så rent och klart! Man kunde se botten överallt!


Plitvice! En nationalpark med fantastiska vattenfall! En vandring runt området tog ca två timmar och var väl värt ansträngningen. Det är väldigt kuperat överallt så man kan passa på att ge promenadmusklerna en match!
 

När vi var där hällregnade det och det var också en lattjo upplevelse! Det fanns som tur var regnponchos att köpa för en billig penning.


Sista veckan tillbringade vi på ön "Bol". Där var det verkligen jättefint!


En fantastisk resa! Jag vill tillbaka! :) Men nu laddar vi för Barcelona i april och blir det som vi vill så kommer båda barnen att följa med! Det skulle vara en höjdare!


#1 - - Ola T:

Det måste vara toppen att se botten...

#2 - - Anonym:

Och ibland måste man nå botten för att komma till toppen! :)

#3 - - Karin:

Apropå Vitae Pro... Jag, som har reumatisk värk gick på den där jävla reklamen. Käkade en månad utan att känna någon skillnad. Sa genast upp vidare utskick. Det äckliga var att när jag ringde numret så behövde jag inte uppge adressen, dom tackade bara för beställningen!!!! och sen kom pillren i brevlådan ganska snabbt. Nån av kvällstidningarna har för övrigt haft några artiklar om "undermedlet" och Stig Strand ville inte uttala sig i artiklarna:-(((

#4 - - Anonym:

Oj Karin! Ja, man anar ju att ett sånt där undermedel inte kan fungera... Synd för din skull var det i alla fall! Kram på dig!