Det kommer mera!

En så skön dag! Solen har varit på sitt allra bästa humör och det gör att kylan inte riktigt biter på mig. Ljuset är fantastiskt och det är bara att njuta! En riktigt bra dag har det varit so far! Först kom farfars hit på besök på förmiddagen och hade med sig semlor som jag ju älskar! Tack! Sedan ringde min kompis Karin och inviterade mig på en promenad! Vi traskade broarna runt och det var så härligt och väldigt roligt att hinna surra lite eftersom vi ses alltför sällan! Tack för att du drog ut mig!


Jag blir så glad av dig Karin! :)

Sedan blev det någon timme på kontoret för att göra klart en del saker där jag samarbetar med Artistkontoret. Vi har verkligen hittat ett vinnande koncept som jag tror blir lösningen för många företagsarrangemang! Det känns kanonbra! Jag kan dock inte lämna dem helt i sticket utan gör klart det jag måste så att jag kan njuta av ledigheten. Jag har också varit in på Turistbyrån för att göra upp våra ekonomiska förehavanden efter Mens Night och träffade en kvinna som var helt lyrisk efter lördagens föreställning! Jag berättade att vi var "höga" efter kvällens show och hon kontrade med:  "Det var vi också! Lova att ni gör om det här!" Och det känns ju bra att kunna säga att det ju kommer mera! Självklart!

Nu ska jag fixa lite middag och sedan dra iväg på mitt SPYC-pass! Jag kommer väl att bli övertränad idag... haha! :)
#1 - - Ola T:

Vad är SPYC-pass?