Det blev lite konstigt...

Jag vet inte vad som hände men när jag kom till pappa och mamma kände jag mig lite stressad. Egentligen hade jag väl inte tid att åka dit men det är ju roligt att träffa dem! Det började med att jag fick en sprängande huvudvärk och efter en timme så började magen protestera och det var bara att vända om hemåt. Kräkningar och sovning hela eftermiddagen. Usch! Men jag tror ju inte att jag har magsjuka. Det enda jag kan tänka mig är att jag är lite slut.

Det har ju varit mycket att göra en tid och jag har inte unnat mig själv att verkligen koppla av annat än någon enstaka dag. Samtidigt planerar jag upp det nya året som kommer och sedan har vi ju föreställningarna. Jag tror att allt kommer efter och att det här är en signal till mig att stanna upp! Så får det bli!

Mamma hade i alla fall varit hos frissan och blev jättefin i håret!


Söta mamma!

Jag känner att jag är där för sällan men det kommer väl fler lediga dagar i vår! Och det är väl bra att kroppen säger ifrån ibland. Jag behöver nog bli tillsagd... Nu ska jag med andra ord lyssna på mig själv och inte göra något mer idag.
#1 - - Ola T:

Nog ska man lyssna på kroppen. Den vet bättre än huvudet många gånger. Minns när jag jobbade sju dagar i veckan från midsommar till oktober 2002. Därefter var jag förkyld och krasslig i två månader medan kroppen återhämtade sig.

#2 - - Ingrid:

Simma lugnt ett tag, utan större sinnesintryck. Då vänder det tillbaka. Som solen :) Kram!