Dagen efter...

Vaknar med tungt huvud och känner mig "bakis" trots att det inte blev annat än vatten igår. Jag tror att det blev en total urladdning igår! Vi har fått så många glada tack och kramar och det gör oss så oerhört glada! Den här föreställningen är verkligen speciell för oss och vi njuter av våra personliga framgångar! Det började med att jag fick idén till namnet och showen för över ett år sedan och ringde Åsa 12 på natten för att fråga om hon ville göra en show med mig. Hon tackade ja på stående fot och sedan dess har vi bara haft ett sååååå vansinnigt roligt samarbete!

Framgångarna med revyn är självklart hur roliga som helst men det här ÄR speciellt och vi trodde väl aldrig att det skulle bli så lyckat. Vi njuter kollossalt mycket av all positiv respons! Igår "kokade" hela Nordanåteatern och nu laddar vi för att uppnå samma resultat ikväll! Ni är så välkomna!

Nu ska jag försöka utnyttja den här dagen till lite hemmapyssel och kanske en promenad. Det är ju värsta "blian" ute med bara -17 grader... Men först en sen frukost, lite tidningar och ihopknåpandet av en travrad. Jag tror inte att det blir några stora framgångar där eftersom jag redan fått så mycket "cred" men jag gör en chansning i alla fall. Plötsligt händer det ju...


See ya!
#1 - - Ingrid:

Jag hoppas på uppföljaren nu! ;)