En annan dag...

Den allra sista dagen på julhelgen började alldeles utmärkt med att sonen väckte mig och vi gjorde sällskap ner på stan för att fynda på rean!


Inte många själar på stan när man är på plats 10.00! Och det blev riktigt många och bra saker som följde med hem! Flera påsar var = lyckad tripp! :)

Efter en mastodontkö på MQ (värt!) åkte vi hem för att äta lunch och därefter blev det väl lite ledsamt... I eftermiddag har jag alltså skjutsat Emilia till Umeå och flyget hem. Lillhjärtat! Fem dagar går alldeles för fort och det är alldeles för långt till Göteborg!


"I left my heart at Umeå Airport!" Ja, jag fick inte ta några bilder eftersom hon kände sig lite mosig så jag kastade bara upp kameran när hon checkade in. Jag saknar dig så jättemycket redan! Tack för några fina dagar tillsammans och stooooora kramar från oss alla! Jag kommer snart och hälsar på! Älskar dig!

På vägen hem passade jag på att åka förbi pappa och mamma. Vägen genom byn var värsta isgatan men jag lyckades hålla mig kvar! Dubbfria vinterdäck är inget att ha på "isglägga"!


Och hemma hos "Grankungen" var julgranen som vanligt fantastiskt snygg!!! Som tur var fanns också mat på bordet så jag blev bjuden på middag vilket alltid är gott och trevligt - men inte helt okomplicerat... Ja, min familj kräver en helt egen bok. En blogg skulle aldrig räcka.

Dagen blev hur som helst lite förstörd på slutet. För Emilia har åkt hem. Och jag saknar dig jättemycket!

#1 - - Ola T:

Förstår så väl dina känslor.