Eldkvarn!

Trevlig lunch med bra föredrag, skrivande hela eftermiddagen som nu äntligen börjar bli klart! Jag måste helst bli klar en dag före mitt egentliga arrangemang för att texten också ska hinna landa i huvudet. Nu får vi hoppas att den också gör det tills imorrn!

Jag glömde ju rapportera en sak från gårdagen och det är att jag fick tag i biljetter till Eldkvarn som kommer till Luleå i slutet av oktober!


Både jag och maken är fötjusta i Plura och hans gäng och sonen är lika intresserad så han hakar t o m på! Det ska bli skitroligt! Känns bra att ha bokat in två aktiviteter med familjen i oktober! Först resan till Göteborg och sedan en kväll i Luleå! Med tanke på hur mycket helger jag jobbar så var det otroligt att det gick få ihop!

Nej, nu har jag ett par småsaker kvar att förbereda och sedan beger jag mig ner till Matfesten där det också blir middag efteråt! Vi ska sammanstråla med goda vänner och det ska också bli hur trevligt som helst! Jag har faktiskt roligt nästan hela tiden! :)

#1 - - Anita K:

Det är makens stora favoriter så vi ska också dit!