Bra jobbdag!

Det blev en bra start på dagen! Min bättre hälft hade plockat in blåbär så det blev kalasgott fil till frukosten!

 
Smarrigt! Och nyttigt!

På kontoret tycker jag också att jag fick mycket ur världen - samtidigt som jag hade väldigt trevligt! Not bad! Började med ett bra jobbmöte tillsammans med Mats och det utmärkta filmföretaget PS Media! Vi ska göra ett par filmer åt Bilfrakt.se och hade en del goda idéer! Vi har dessutom lagt fast filmdagar mm så att fortsättningen ska bli enklare att genomföra. Jag gillar verkligen planering! Sedan åt vi också god lunch på Wok & Roll!


Mats och David! Ja, jag är lite jobbig som ska ta fram kameran hela tiden. Därför fick jag också finna mig i att hamna framför den:


Jag och Adam! Vi är väl för söta?

Sedan fortsatte eftermiddagen med skrivjobb inför mitt uppdrag på fredag och det gick så bra att jag nu faktiskt är klar! Skönt! Jag hann också med lite planering inför Julshowen så jag känner mig ganska nöjd! När jag kom hem var det handlat inför middagen så det var bara att sätta igång. Därför bjöd jag också hem käraste syster ännu en gång! Det är trevligt att träffas ofta! :) My åt väl sådär men satsade istället all energi åt att försöka gå på toan själv...


Hon skulle inte bara sitta själv. Det skulle läsas Kalle Anka också! Advanced... :)

Ikväll är det ju fotboll för hela slanten så maken tog plats i soffan efter maten. My ville ju inte vara sämre...


Helt uppslukad!


Fortfarande intresserad!


Men där tog det slut... Nåja, det blev i alla fall några minuter så det finns hopp!

Nu har jag varit ute på en promenadrunda igen och sedan blir det nog inte så mycket mer. Måste iväg en sväng för att bunkra mineralvatten och kanske tvätta en maskin men sedan blir det nog bara lite läsning innan det är dags att knoppa in för idag. Måste också planera in en middag med farfars men det kanske får bli till helgen! Det är många vi skulle ha bjudit hem men sommaren har varit så fin att det bara inte har blivit av. Låter kanske konstigt men jag tror att man blir lite lat när det är fint väder så det får vi ta igen i höst!
#1 - - Ola T:

Som jag sagt någon gång tidigare – jag är litet avundsjuk på dig som har mycket att göra. Men tycker att det är väldigt kul att du har det. Du är så väl värd det.

#2 - - Monica:

Tack, tack! Det kommer väl att gå upp och ned med uppdrag men än så länge klarar jag mig och det kännns ju självklart ganska skönt! Man ska ju äta också... :)