Back in business!

Det kan verka som om jag har slut på svenska ord när det tredje blogginlägget i rad har rubrik på engelska men så är det ju inte. Man måste väl bara variera sig lite! :) Jag försöker vara spirituell och glad idag trots att jag fryser utomhus och har tillbringat den första dagen på kontoret... Nåja, det var inte så farligt! Kul att träffa alla andra som börjat om och bra att få lite saker ur världen! Sedan är det ju inte riktigt vinter än...



Det är ett tag kvar innan det ser ut som det gjorde i mars... Fy attan så mycket snö vi hade! Man får "hurven" bara man tänker på det!

Annars är det bra! Har planerat lite inför hösten och gjort research inför fredagens jobb då jag ska underhålla på Boströms Traktor i Umeå när de har öppet hus. Det blir lite "rejäla" inslag under middagen som de hoppas ska vara utomhus men man vet ju aldrig. Just nu känns det lite väl höstigt ute. Emma får kanske ta med sig "tjockstrompböxern"...

När jag kom hem blev jag dock på gott humör! Här hade grabbarna planerat middagen och förberett det som ska grillas! Det gillas! Jag måste nog skaffa mig ett par "hemmamän" permanent! Nu är ju maken inte hemma bara för att göra middag utan har problem med sina ögon igen. Inte kul med inflammerade ögon när man jobbar som fotograf! Man vill ju se bra ut...


Glad blev jag också åt att se dessa superfina Gladiolus som jag fick av bästa syrran! Färgen är också min favorit den här sommaren!

Nu ser jag fram emot mat och ännu en promenad! Jag har verkligen kommit igång nu och det känns kanonbra! Låt oss hoppas att det håller i sig! Ha en bra tisdagkväll alla glada människor! Tids nog är det helg igen!
#1 - - Ola T:

Säg till Ulf att krya på sig!