Glad Påsk!!!

Nu är det äntligen påsk för mig!!! Strax efter åtta ikväll så kom de äntligen! Barnen! Happy! Och det var inte bara jag som blev glad...


Skrållan hamnade också i centrum! :)

Nu har vi ätit varma mackor och myst lite. Emilias kompis har kommit för att hälsa på och det börjar kännas som vanligt igen! Prat, skratt och musik! Liv!

Medans maken hämtade barnen så var jag på begravning efter min faster Kerstin. Det blev verkligen en jättefin eftermiddag! Många släktingar och kusiner, anekdoter, god mat och glada skratt! Och så släktkär som hon var så tror jag att det blev precis som hon hade velat. Min kusin Yvonne skötte värdskapet med glans och vi hade väldigt trevligt! Tack ska ni ha allihopa!


Fint! Och som ni ser är vi faktiskt lite lika varandra!

Det var också så roligt att träffa släktingar som man inte råkar så ofta.


Här är två av mina kusiner, Åsa och Marlene! Vi tog tillfället i akt och bildade ett "barnbord" för att hinna umgås lite! Riktigt roligt!

Nu känner jag mig helt klar och ser fram emot morgondagens resa! Det ser inte ut att bli så bra väder men vad gör det när man får vara tillsammans. Det finns ju paraplyer. Och affärer! Nästa gång jag skriver är jag i Barcelona! :) Buenas noches! (Eller hur man nu säger...) Höres!