Det går inte bra...

Skön lördagmorgon med lite tidningsläsning och datorsittning innan det var dags att duscha och komma sig ut. Vi gjorde en lite utflykt för att kika på gasolgrillar och utestolar till projektbilen. Hittade kanske en som vi gillade men har ännu inte riktigt bestämt oss. Passade också på att ta bort takboxen idag och tvätta bilen. Så skönt att slippa bli helt beige om jackan så fort man passerar den! Nu kommer tvättingen inte att räcka särskilt länge när vi har sånt här aprilväder men den räcker så länge den räcker.

Underbart vackert väder idag! Satte mig på bron men fick svårt att hålla mig vaken och var tvungen att lägga mig en stund. Vi ska iväg på Allstar för att äta middag med brorsan och hans gäng för ännu ett firande av hans födelsedag så det gäller att hålla sig vaken ikväll. Att fylla 50 är gott som räcker längre... Det är ju dags för mig nästa år och jag funderar starkt på att resa bort. Men det ska bli kul att gå ut och äta! :)

Har också gjort ett trav men det ser inte ut att bli någon succé idag eftersom jag redan nu ser att jag spruckit i första loppet... Jaja, bara att gilla läget! Nu kikar vi på hockeyn och Skellefteå började starkt men det är ju målen som räknas... Hoppas att andra perioden blir mer samlad och att puckarna ramlar in i mål!!!

Bork gör ju som vanligt ingen skelleftebo glad så jag försöker att inte lyssna på hans kommentarer... Och nu satte Färjestad 3-0. Skit också! Det går inte nå' vidare idag!