Barca igen - Bildbomb!

Här kommer fler bilder från Barcelonaresan. Risken finns att jag kommer att ägna fler inlägg åt denna! Jag har ju kvar min plus- och minuslista men den kommer en annan gång!


Här har vi "duvmördaren" som maken och sonen fick syn på! Kan en fiskmås verkligen ta kål på en duva?


Jodå! Han hackade ihjäl den och flög iväg!!! Måste vara en tuff fiskmås som anpassat sig till det hårda stadslivet! Eller så var den bara helt sjuk i huvudet...


Min och Emilias stretching efter morgonträningen blev tydligen också dokumenterad... Jag ser verkligen helt puckad ut men jag skulle ju bara sträcka ut mina smärtande nackmuskler...


Sådan mor, sådan dotter! Vi njuter av solen!


Och gatumusikanterna var verkligen i högform i Barcelona. Den här killen spelade i ett band som gav järnet på Placa de Catalunya!


Han lyfte t o m från marken när han spelade! Då kan man prata om "högform"!


Utsikt från Gaudiparken! Och jag ser lika nöjd ut som jag var över besöket där! Bra bild! Man ser knappt gäddhänget...haha!


Och kakaduorna flög fritt och parkerade sig bl a i det här vackra trädet som var översållat med rosa blommor! Fler bilder kommer säkert framöver. Det fanns, som sagt, väldigt mycket att se och njuta av!
#1 - - ola T:

Inte undra på att du får ont i nacken som du – på bilden efter vinklar den mot solen...

#2 - - Monica:

Haha! Ja, där kan du ha en klok synpunkt! Men jag kommer ändå att fortsätta... :)