Lugn och ro?

Fick frågan om jag aldrig har några lugna stunder? Det fick mig att fundera lite. Jodå, det har jag men de spenderas nog mest framför datorn eller i sängen med en bok. Jag läser alltid innan jag somnar och är det en bra bok kan det bli rätt länge... Det betyder alltså att om jag har en lugn stund så är jag skittrött på morgonen... Måste försöka lägga om rutinerna lite eller läsa sämre böcker.

Nu har jag varit och köpt en mediaspelare till TV:n och lite ljung till krukorna ute. Eftersom det inte innebär några större planteringsrutiner samt att svågern är vår superinstallatör krävs det inte mycket av mig för att det ska kännas att jag gjort storverk... haha! Kanske så man ska fixa saker nu för tiden?

Nu är han i alla fall här och monterar samt har med sig vår hårddisk fylld med serier och filmer! Gött! Medan jag väntade har jag också stökat bort blommor ute samt torkat fönsterna på framsidan. Nu ska jag göra som katterna! D v s ingenting! :)

   
Oliver flyttar sig bara för att komma och gooosa...

   
...och flytta sig till ett nytt ställe! Skrållan flyttar sig inte alls! :)
#1 - - Emilia:

Mnååå! Saknar kissarna. Och er då förstås..Hehe!

#2 - - Emilia:

Mnååå! Saknar kissarna. Och er då förstås..Hehe!

#3 - - Monica:

Åhhh... Och vi saknar dig! Kram