Ledig helg!

Första lediga helgen på en månad! Oj, så härligt! Tyvärr så är det tvärtom för maken men jag kanske kommer att hinna göra bort lite "tråkgöra" när jag är ensam hemma. Borde ha skrivit lite, ska tvätta en hel del och måste stöka bort i trädgården, klippa lite buskar och plocka undan krukor mm Jag tror jag har så det räcker.

Det är konstigt att man börjar med att planera aktiviteter så fort man får ograverad tid men det känns som om man borde ta chansen att göra saker man inte hinner med annars. För att "rädda" nästa helg har vi också beställt tapeter till vardagsrummet som ska upp då. Det blir ett jätteprojekt eftersom jag också måste städa bland alla böcker... Nån som vill ha några när jag nu rensar?

Riktigt glädjande på jobbfronten är att det börjar ramla in uppdrag och föreställningar för "Mens Night"! Nu har vi äntligen lagt in föreställningar i Skellefteå (13 november) och Piteå (20 november). Dessutom har vi några bokningar för företagsgrupper i Umeå, Byske och Jokkmokk! Kul att det blir efterfrågan när man lagt ned så mycket tid på ett projekt!

Biljetterna för Skellefteå och Piteå släpps 1 oktober och de kommer att kunna köpas på Turistbyrån på respektive ort. Hälsar alla hjärtligt välkomna till en desperat, uppriktig, varm och galen kväll med oss!