Annorlunda jobbardag!

Ja, då har man suttit hemma och gjort diverse insatser i jobbvärlden. Vågade inte gå ner på kontoret men insåg snabbt att mitt mailprogram var igång på jobbet igen... Trots att jag säkert vet att jag slog av det igår! Hur går sånt till? Så jag åkte ned, såg ingen ikon i aktivitetsfältet men när jag klickade på Outlooken så var alla mailen där! Stängde av och åkte hem, testade att skicka mail till mig själv som inte kom fram... Nu har jag varit ner igen och stängt av hela satadatorn...

Ja, det är inte säkert att jag behöver komma åt mina inkomna mail ikväll men man vet ju aldrig... Jag kan ju vara sjuk imorrn och jag tycker inte om när saker och ting inte fungerar! Det gör mig frustrerad!

Så nu blir det en lugn kväll, ämnar se film eller serier framöver. Maken är rätt medtagen så en soffsittning kan bli bra! Tror att det blir Brothers!
#1 - - Ola T:

Bra att du tar det lugnt. Fast egentligen avundas jag dina väldigt aktiva dagar. För just aktivitet känns så gott. Att känna in aktivitet är alltid bättre än att känna inaktivitet – kan man kanske säga.

#2 - - Lennart Persson:

Har du POP3 mail? Prova IMAP så sparar du mailen på en server så att du får tillgång till mailen på båda datorerna.

/Lelle

#3 - - Monica:

Tack ska ni ha! Ja, jag måste försöka varva ned ibland även om jag nog gillar aktivitet mest!!! Jaha Lennart... Jag har POP3 men hur gör jag för att få tillgång till IMAP? Peter pratade om gmail och jag MÅSTE göra en förändring så att jag inte blir galen när detta händer... Ge en icke tekniknörd lite tips!