Vilken lyckodag!

Oj, oj, oj, jag är så glaaad! Och det som gör mig mest glad är ju alltid familjen!!! Nu har Oskar kommit hem och det är så otroligt roligt! Vi saknar dock Emilia för att glädjen ska vara komplett så här kommer en hälsning till dig gumman!!!


We miss you!!! (Och ja! Jag tvingade grabbarna att vara med på bild!)

Och när man får hem sonen efter två månader så blir det go'middag! Och ikväll blev det lammracks som vi ju älskar allihopa!


Ja, det var precis så gott som det ser ut!

Nu har Ulf också gjort äppelpaj så det blir en riktig "ätarkväll"! Och i skrivande stund mals det kaffebönor så allt är precis så bra som det kan bli. Ja, jag vet att jag är så där hyperoptimistisk men när jag är glad så är jag verkligen det!


Man får ju tvjuvta lite bilder de få gånger man har barnen hemma...

Nu ska vi se film och sedan ska jag skriva eftersom jag har jobb både fredag och lördag kväll... I Skellefteå imorrn och i Umeå på lördag. Blir till att byta däck imorrn bitti. Inte kul att sladda hem i mörkret på kvällen... Allt väl alltså på Morö Backe! Hoppas det är lika bra i Götet hos dig Emilia och naturligtvis även i övriga världen!

#1 - - Emilia:

Miss you too!!!! Och din mat mamma!!!

#2 - - Monica:

Och du ska få sååååå god mat när du kommer hem!!! Kramar