Vänt på dygnet...

Håller på att bli tonåring igen... I alla fall om man ser till min dygnsrytm! Uppe tills det blir "natta" och sover som en stock på förmiddagarna! Nu kanske det har lite att göra med att mitt jobb har sett ut så den senaste tiden men idag har jag i alla fall slagit sömnrekord!!! Maken gläntade på somrumsdörren halv ett(!) för att kolla att jag levde...haha! 11 timmars sömn! Jag skäms och känner mig inte ens pigg. Börjar redan nu gruva mig för att stiga upp imorrn då jag ska lämna bilen på verkstad före 8.00... Dags att vända tillbaka med andra ord!

Har i alla fall lagat till en jätteladdning köttfärssås och hann "utfodra" maken precis innan de ringde från tidningen och kallade ut honom tidigare till kvällens jobb. Det kändes bra att ha tillgodosett de grundläggande behoven fast man är nattuggla... Efter denna kombinerade frukost/lunch/middag ska jag nu göra lite praktiskt fix här hemma. Något jobb tror jag inte det blir eftersom jag verkligen behöver en vilodag!