Tidig start!

Blev klar med min text halv två i natt... Ja, jag fick ju ägna den tidiga kvällen åt umgänge med familjen och en riktigt bra film, "Up in the air" med George Clooney, så jag ska inte klaga. Och jag är nog mer en kvällsmänniska så skapandet gick alldeles utmärkt. Däremot hade jag tid för däckbyte 9.00 idag och det var värre... Huga så trött jag är!

Men jag hoppade upp ur sängen, drack ett par koppar kaffe, åkte iväg till min favoritfirma, Moréns Däck i Sjöbotten (som jag verkligen kan rekommendera!) och vinterdäcken kom på i ett nafs! Ja, det här får jag inte betalt för att säga men jag säger det ändå: Bra priser, superservice och kanontrevlig personal!


Ni ser ju själva! Per-Erik in action!

Tog också med ett gäng däck till brorsan som jobbar på Wist, passerade Forslunds och beställde tid för koll av ett startproblem, köpte glödlampa som min kära bror sen bytte vänster fram (som är så jädra tight och knepigt). Och nu har jag landat hemma igen och klockan är bara 10... vilken morgon!

Nu ska jag bara skriva ut texten, kolla att den är OK, sova ett par timmar och titta på nästa text till jobbet jag ska göra imorrn i Umeå. Känns som om det räcker till idag men jag är glad ändå! Nu ska jag dricka kaffe med sonen!
#1 - - Ola T:

Det känns inte som om man behöver göra någonting hemma, när man läser allt du gör. Snacka om fulla dagar, effektivitet och förmåga att slappna av! Kul.

#2 - - Monica:

Haha! Ja, inte vet jag om jag är så effektiv... Jag jobbar mycket men hinner kanske inte städa lika noga... Men en sak i taget, då brukar det bli bra!