Olika insikter...

Sitter hemma och skriver och maken kommer hem till lunch. Kollar in Facebook och ser Roger Lindströms inlägg. Rapporterar glatt att Sverige och Holland spelar EM-kval ikväll. Jahaaaaa, säger han... Under ett kort ögonblick är jag glad att jag lyckats informera om något han inte har en aning om... Då kommer det: "Vad tror du att jag har pratat om de senaste två veckorna???" Och jag som tycker att han aldrig lyssnar på mig...haha!

Nåväl, nu är det i alla fall fotbollskväll och kanske ska jag kika en stund eller så ska jag fortsätta att skriva. Det är alltid roligt när man har kommit igång!

Och nu var jag tvungen att kasta ett getöga på TV:n där svenska skådespelare slår ett slag för donationer till Världens barn. Riktigt bra faktiskt! Sms:a 50, 100 eller 200 till 72999. Det ska i alla fall jag göra!



Done!

Annars har det väl inte hänt så mycket. Har haft ett bra musikmöte med Kågis, skrivit, lagat fläskfilé och stuvad blomkål till middag, kört en tvättmaskin som jag nu ska hänga upp... ja, kläderna i den alltså! Bara roliga saker m a o! :) Har också fått förfrågan från Norran att flytta över min blogg dit men jag vet inte. Tror jag trivs ganska bra med att ha den som den är! En "bubbelplats" som jag styr helt själv.