Oj!

Sån't här kan man nästan inte berätta... Slog av väckningen efter snoozning och vaknade strax före 11!!! Det är ju helt sanslöst! Och under tiden drömde jag något så överjävligt.

Drömde att jag var på resa med hela familjen och shoppade något så hutlöst. Till slut skulle vi åka vidare men jag skulle bara gå in på en exklusiv affär till, hittade naturligtvis en massa grejer trots att vi bara skulle köpa en bok. Maken gav upp efter ett tag och jag skulle bara betala. Hade plockat varor för flera tusen och i kassan log de lite ursäktande och sa att det ju kommer att bli lite dyrt... 995:- Vilket fynd! De blev förvånade över min glädje men då hittar jag inte börsen, eller inte korten i börsen, eller några pengar alls.

Letar igenom alla väskor (måste ha köpt en massa väskor också), maken kommer in och säger att det har varit en stölder på andra ställen men jag ger mig inte, lyfter ut allt på golvet, lastar upp det på diskarna och hittar flera gamla resecheckar i helt fel valuta som jag försöker betala med. Prylar överallt, vet inte vad som hör till affären och vad som är mitt, massor med vänliga expediter... Ja, där vaknade jag, hyperstressad! Tror att det var kroppen som talade om för mig att jag har sovit för länge - igen! Vad kan det annars betyda? Nja, det vill jag kanske inte veta...

Så med detta i bagaget ska jag nu skriva... Undrar vad det kommer att bli? Känner mig ungefär lika kluven som mannen på shoppingcentret i Paris...


Ihålig...