Fria fantasier!

Kom igång på ett alldeles lysande sätt idag. Kanske har jag varit i chock sedan jag försov mig? Hur som helst har det rasslat på och nu har jag 2 nyskrivna sketcher i handen! Dristar mig faktiskt till att fortsätta när jag ändå är igång!

Nu håller jag på med en helt sjuk lokal sketch... Vi får se hur den slutar. Vad skulle ni vilja att jag tog med? Kom med idéer! Är de bra kanske ni premieras!

Och biljetterna till Mens Night i Piteå och Skellefteå går åt som smör i solsken! I måndags hade vi sålt över 60% och det verkar fortsätta! Kul! Så passa på att boka innan de är slut!

Piteå Tidningen hade också en artikel idag! http://www.ptnoje.se/Article.aspx?a=5659249

Slutligen vill jag rapportera att Mats och Kicki fick en pojke på eftermiddagen! Vi skickar jättestora grattiskramar!!!


Charley Bohman 4,5 kg. Familjen hälsar att han har fina röstresurser!
Släktar med andra ord på pappa?

Det rör på sig!
#1 - - Ola T:

En sjukt lokal historia? Något med sjukhuset? Eller om det finns sjuka hus? Är sjukhuset ett sjukt hus. Att psykiatriska kliniken har en HUVUD-entré förstår jag då psykiatriska problem oftast sitter där. Men att sjukhuset har det? Borde det inte heta något annat? Neutralt.

Tyvärr kommer jag inte på något. Så lycka till ändå.

#2 - - Monica:

Mer sjuk humor än sjukhus i mitt fall! Men sjuka hus är en bra idé! Kommer inte heller på nåt bra namn på entrén... Borde finnas nåt fysiskt...