Deviser...

Idag har jag läst så många smarta inlägg att jag gör en liten sammanfattning här på bloggen! Vill tacka Susanne Nästén som kommit med de bästa!

Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter! Livet ska inte vara en resa ner mot graven med målet att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare en sladdning in från sidan med choklad i ena handen och ett glas vin i andra, och med en kropp som blivit... ordentligt använd för att inte säga... fullständigt utsliten samtidigt som man skriker: "WOHOO, vilken jävla åktur!"

Oavsett vad en man ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre tillbaka.Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem.
Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger henne, så om du ger henne skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka...


"Emma" skriver givetvis under på ovanstående och bidrar själv med dessa två:

Allt ska vi stå ut med. Som min ena grannfru. Hon har varit gift i 10 år och det har väl varit si och så men en dag när jag kom över berättade hon att hon hade fått en komplimang. Nej, men vad sa han då? Jo igår kväll sa han: Du är ändå för duktig på att äta...

Har du inte råd med en push up-BH - lär dig gå på händer. Effekten är densamma - tissarna sitter som klistrade under hakan...


#1 - - Ola T:

Haha. Det stämmer. Och apropå ditt tidigare inlägg. Gör som jag – lägg dig sent och vakna tidigt. Man ska inte sova bort hela sin ungdom (så sa min morfar intill den dag han dog).

#2 - - Anonym:

Oj! Din morfar skulle ha varit stolt över mig när jag steg upp i morse 06.30 efter att ha gått och lagt mig 00.30...:) Men nu är jag ju heller ingen ungdom längre...