Godmorgon kamrater!

Kanske lite uppkäftigt att skriva så kl 11.00 men jag har haft en härlig sovmorgon som jag verkligen behövde! Nu ska jag bara plugga lite text och förbereda mig mentalt för kvällens föreställning! Det ska bli härligt!

Jag satt uppe länge igår eftersom jag inte kunde stanna av utan behövde ett par timmar med FB, Spindelharpan och musik av Elvis Costello. Såg hans underbara program igår och det är verkligen helskönt! Han ser ut som en "kuf" men har ju gjort fantastiska låtar och hans snack blir så personligt och avslappnat! Att ha Sting som gäst var väl inte heller helt fel... Tycker dock att trummisen i The Police var lite väl "toppad", värre än mig när jag är hysteriskt "på"! Förstår att de har splittrats...haha!

Läste ett kul inlägg på FB igår av min gamla arbetskamrat på Lindex (jo, jag jobbade där i starten i början på 80-talet). Måste publiceras på bloggen! Många undrar varför BH storlekerna består av bokstaverna "A, B, C, D, DD, E, F, G och H" ? Här kommer svaret!!

A    Almost Boobs...
B    Barely there...
C    Can't Complain!...
D    Dang!!!...
DD  Doubledang!!!...
E     Enormous!!!...
F     Fake...
G    Get a Reduction...
H    Huge!  Help me, I've fallen and I can't get up...



Ha en skön lördag! :)