Superlördag med bästa vännerna!

Vilken härlig kväll det blev igår! Vi började med att kika på hockey hos Anders och Carina. Ja, det var kanske inte så kul för Skellefteå AIK igår men vi hade trevligt i alla fall! Blev jättesugen på att byta soffa... De hade köpt en riktig "vräkare" som var jättehärlig! Hela lägenheten är för övrigt väldigt smakfullt inredd!


Här sitter vi i väntan på fler mål...

Sedan kikade vi också på travet eftersom vi ju spelar ihop sedan många år. Här blev det inte heller någon vinst men vi är ju glada i alla fall! Vi hade lite vinstpengar i potten och de gick vi senare och åt upp på "Los Pepes". Kantarelltoast till förrätt, Pepparrullad älgytterfilé till varmrätt och en chokladtryffelkaka till dessert. Vi gick "all the way", åt i nästan fyra timmar och hade så himla trevligt! Förmodligen var jag alldeles för hungrig eftersom jag glömde att ta kort av maten...


Hela det glada gänget!

Jag blev överraskad igår. Nu är vi ju inte ute och äter så där jätteofta men det var proppfullt med folk! Roligt att träffa en massa bekanta, musikunderhållning och riktigt hög stämning! Jag är inte så mycket för "nattklubbsliv" längre så det här passar helt perfekt! Om maten kan jag väl säga att varmrätten var kanongod med perfekt kött, förrätten sådär och desserten ganska blek i sammanhanget. Vi ska i alla fall göra ett nytt besök och äta Tapas nästa gång.


Anders är en "djävel" på att berätta roliga historier! Man får skratta mycket!

 
Carina ser också rätt nöjd ut!

Sedan fortsatte vi hemma hos Carlssons igen med att spela "Rappakalja". Tog lite tid innan vi kom igång men sedan kom det väldigt intressanta förklaringar på helt obegripliga ord... Riktigt kul och tiden gick fort!


Marika och Per-Erik ser koncentrerade ut!

Men vi blir ju inte yngre så vid slutskedet av spelet fångade jag Anders mitt i en jättegäspning...


Eller var det ett tecken på att vi borde gå hem?

Ja, vi gav oss lite senare och jag kan avsluta med att säga att det blev en riktig superkväll!!! Tack alla för trevligt sällskap!