Puh!

Lång dag, men nu ger jag nog upp. Ska spela Mens Night i Umeå torsdag + träffa scenografen, och åka till IKEA fredag + träffa Oskar i Luleå så jag har försökt hinna göra undan allt som behöver fixas innan helgen. Dessutom repar vi imorrn kväll så det är en fullspäckad vecka.. Känner mig trött och lite stressad i magen. Måste göra lite te och ta en macka. Det är nog bra!

Väntar också på att söta dottern ska höra av sig så att vi får boka om julflygbiljetterna. Hon har fått nytt schema och det stämmer naturligtvis inte... Måste också ta prover på vårdcentralen imorrn och ta en tur förbi Optikern samt hinna hem och passa TV-installatören. Mycket småärenden. Det gillar vi inte när vi har mycket att göra. Ser också att MQ har 20%... det gillar vi! Men inte när vi inte har tid!

Drar mig tillbaka och hoppas att vi får se lite serier på TV:n. Det är nog det jag orkar nu... Kanske lite House... Längtar efter att träffa dig på fredag Oskar!



Avlsutar med ett visdomsord från Facebook:

När Gud hade skapat Adam och Eva sa han: Jag har 2 gåvor kvar: Konsten att stå upp och kissa och... "Den vill jag ha!" utbrast Adam. Eva nickade och Adam fick gåvan. Adam tjoade och skrek av lycka, sprang runt i Edens lustgård, kissade upp och ner på träden och på varenda buske. Gud och Eva betraktade den glada mannen... och Eva frågade försiktigt Gud: Vad är min gåva? Gud svarade: "En hjärna Eva, en hjärna"