Piteå!

Ja, nu har jag varit i Piteå igen! Det känns som om Norrbotten har fått ett stort antal besök den här hösten och det har varit riktigt, riktigt trevligt!!! Vi har spelat två föreställningar av Mens Night på Christinasalen ikväll och det har varit en höjdare - det också!

Bäst ikväll var det att sonen kom ned från Luleå med ett helt kompisgäng och såg showen! Tack Oskar! Snygga grabbar och tjejer, uppklädda, roliga och positiva! Jag blir så stolt att han vågar visa upp sin mamma utan att skämmas! :) Med i gänget var också brorsonen som nu helt ocensurerat skrev på Facebook att det var mycket underhållande! Tack David!

En väldigt positiv sak med föreställningarna är ju faktiskt alla människor man träffar! Vi tar ju emot alla i foajén före så man hinner faktiskt möta alla som kommer dit. Löwes föräldrar åkte upp från Skellefteå, Gunnel, som jag jobbat med många år på teatern, kom från Arjeplog och Anita, som jag läste en utbildning med 1985(!) kom från Luleå och hade också med sig vackra blommor! Så kul att ni var där!!!

Åsa var lite stressad i början innan vi skulle igång eftersom vi var lite sent ute och råkade släppa in publiken 40 minuter före start. Nu brukar inte det göra så mycket men den här gången satt jag på scenen, oklädd och tog på mig strumpbyxorna!!! Haha! Jättesnyggt! Som tur var stannade publiken i alla fall! :) Sedan rullade föreställningen på och det var jättekul att spela! Vi kommer garanterat att göra en fortsättning på den nästa år!

En stor eloge vill jag också till Åsas alla syskon! Vilken fantastisk sammanhållning! Alla var där ikväll och hjälpte till med insläpp, garderob, biljetter e t c. Tack Barbro, Britt, Mona, Anita och Lars med familjer samt Åsas dotter Linda-Marie med pojkvän! Ni är guld värda och helt underbara människor! Vilken härlig familj du har Åsa!


Stooooooora kramen till er alla!

Nu är jag ganska trött men det var skönt att komma hem och få i sig lite kvällsfika. Ska koka en kopp te och sen tror jag inte att det blir så mycket mer... Ser fram emot morgondagens sovmorgon!