I Luleå!

Vaknade med en huvudvärk som hette duga redan vid tre-tiden... Inte skönt... Men det gick väl över hyfsat efter en ipren-"bruttu". Sedan gjorde ju dagens recension att man mest har gått på små moln! Den lättade verkligen upp tillvaron!

Åt lunch på Skeria tillsammans med Peter och Mats (Tack för lunchen Peter!) och kikade på en ny teknisk idé som konstruerats där; En plexiglasskiva man kan projicera bilder på och som skulle kunna gå att använda på scenen. Huruvida det blir av eller inte får framtiden och den tekniska lösningen utvisa. Jag hade med mig kameran men just nu är sladden i Skellefteå och jag är i Luleå. Funkar dåligt.

Vi åkte hit ikväll för att vara på plats tidigt imorrn bitti då vi ska medverka i ett lokalt nyhetsprogram inför vår show i Piteå till helgen. Den riktiga bonusen var att vi hämtade Oskar och hans kompis Adam för en middag på Allstar! Riktigt, riktigt roligt! Vi har skrattat gott halva kvällen och stoppat i oss vitlökskyckling, vitlöksburgare och club sandwichar. Middagen avslutades med chokladpanacotta och kaffe. Ja, jag behöver inte säga att jag är proppmätt... Nu har vi skjutsat tillbaka grabbarna och befinner oss på hotellrummet för en stunds planering och umgänge = vi sitter klistrade vid var sin dator och säger inte flaska... haha! Vi är verkligen ett snyggt par, jag och Åsa!

Så det blir inga bilder idag... Synd! Jag hann ju hämta mitt andra par nya glasögon... men de ska ni väl få kika på senare. Nu blir det lite surr på FB och sedan sängen! Här på hotellet är det lite unkigt och väldigt kallt så det gäller att vika igen ögonlocken innan de tar skada... frostskada... haha!

  Här är vi!