Ger järnet!

Sitter i telefonkö på Malmö Aviation... Lika bra att fördriva tiden med att skriva några rader på bloggen. Hur som helst har de billiga biljetter och det kostar oss bara 861:- enkel väg att få hem Emilia från Göteborg till jul och det är ju råvärt!!! Oj, kom fram efter 2 minuter! Ombokning klar! Bra att ha göra med måste jag säga!

Jag åker omkring som en skotspole idag och är just nu hemma eftersom vi har en man på taket som monterar parabolantenn. Vi har bra TV men sämsta bilden i stan då vårt nät är analogt... Ja, nu ska det bli bättre! Ska bli trevligt!


Hoppas att det också blir lika soligt! :)

Annars är det material, material, material till kunder, kontakter, turistbyrån mfl och alla behöver lite olika information så jag bara producerar... Ser verkligen fram emot kvällen då vi ska ha vår första riktiga repetition! Vi har hittills mest läst och diskuterat texter och nu ska vi både få sjunga och testa på scenen. Det ska bli otroligt roligt! :)

Innan dess är jag bjuden på middag hos syrran eftersom jag ska få sköta My en timme medans de är på utvecklingssamtal på dagis! Skönt med en kramstund i eftermiddag!!!


Håll ställningarna My! Jag är på väg! :)