Ute igen!

Nu har jag varit ute igen på en 5 kilometare på lunchen! Kändes bra även om benhinnorna har lust att göra sig påminda när man startar - men det går ju över. Tror att jag inte är van att gå i riktigt bra skor. Har tidigare mest använt mina gamla ingångna och de har ju varit med några år...

Lite irriterande dock att Lejonströmsbron var avstängd. Nu fick jag gå dit fram och åter samt parkbron två gånger för att komma upp i rätt antal meter. Jag hade ju tänkt mäta upp broarna men det får vänta tills de öppnar den igen.


Här passerar jag älven över parkbron. Vackert!

Så efter 405 förbrända kalorier kunde jag sätta i mig en god lunch! Idag blev det en utmärkt kycklingsallad från lika utmärkta ICA. Nu laddar jag för årets sommarteater ikväll. Här ska susas i säven!
#1 - - Sussi:

Halloj bruden.

Jag hade också problem med benhinnorna, gick på TEAM Sportia och fick hjälp med skor. Det visade sej att jag pronerade utåt och det va visst inte så vanligt.

Nu går jag hur bra som helst, kan till och med gå i vanliga ballerina utan att få ont.

Så jag tycker att du ska kolla, dom flesta gympa skor är förstärkta till dom som pronerar inåtså då blir det ju helt fel för en sån som mej. Kram

#2 - - Monica:

Åh, det låter som något jag måste testa. Tack för tipset!