Shoppingdag!

Nu tror ni säkert att jag har varit ute och köpt en massa onödiga kläder till mig själv... men nej. Men det blev en lyckad shoppingdag i alla fall! Jag har ett jättejobb åt Nordic Light hela nästa vecka när de firar 30-årsjubileum och bjuder in gäster från hela världen. Jag har haft förmånen att ha detta sommarfestliga uppdrag tidigare och det är så kul! Och så mycket som ska klaffa när det gäller logistiken!

Nu är det mesta förberett och jag har ägnat dagen åt att hämta specialbeställda prylar och köpa in diverse saker som behövs för att piffa upp lokaliteterna där vi ska vara. Ja, jag låter hemlighetsfull och det beror på att jag är det... haha! Nej, förutom golftävling, beachparty, föreläsningar och annat så blir det också utflykt till hemlig ort. Därav hemlighetsmakeriet. Får återkomma och berätta senare. Att det blir lyckat och att vädret blir vackert räknar jag kallt med! :) Med en positiv inställning kan man ju komma hur långt som helst!

Och lite klädshopping hann jag faktiskt också med - men bara till herrarna i huset. Tummen upp hittills för hälften av plaggen. Men det ska provas mera efter middagen så man vet aldrig... Nu har jag just mixat ihop lite basilikaolja som jag ska hälla över den nykokta färskpotatisen. Till detta lite grillat kött och sallad. Och sedan MÅSTE jag nog ta en kvällspromenad...

Och på tal om shopping så har den ju förändrats med tiden...: