Sensationer, skvaller och paparazzis!

Skvaller om vänner och arbetskamrater. Hånfulla rykten om kändisar, okändisar och annat löst folk. Sensationer där det förekommer kungligheter, förtroendevalda och människor i ledande ställning. Smygtagna och komprommeterande bilder av halvnakna dokusåpåkändisar eller fyllefester. Det är sådant man egentligen borde skriva om för att locka läsare till bloggen... Men det gör jag inte!

Jag märker ju att vissa ämnen lockar mer än andra och glädjande nog hade jag besöksrekord när jag ilsknade till över påträngande grannar men jag kan ju inte vara arg hela tiden... :) Desto roligare är det att vara en glad smygfotograf! Efter en riktigt hektisk arbetsdag, där jag hunnit hur mycket som helst när det gäller planering av mitt stora arrangemang för Nordic Light, kommer jag hem och möter husets båda herrar i köket där de förbereder kvällens middag! Sköööööööönt! Vad det blir återstår att se... :)


Sonen ser inte alltför missnöjd ut och med tanke på ingredienserna kan man kanske gissa på Moussaka? Han verkar inte heller särskilt ledsen över att jag leker paparazzi... Gott ska det bli och otroligt skönt att bli bortskämd en kväll!