Ny dag - nya möjligheter!

Vaknar av en solstråle som som kikar in mellan persiennerna och känner att jag inte ens blir irriterad. För det första så känns ju själva närvaron av solen som en väldigt bra start på dagen. För det andra har jag sovit som en stock och har ännu en bra dag framför mig! Vi ska fortsätta repetera Mens Night idag och det är verkligen som att ha en dag i lekstugan! Dags att testa nya låten och även att mer grundligt gå igenom en del av våra dialoger.

Vi hade tänkt visa upp en del av det vi har gjort för Västerbottensteaterns personal men beslöt igår att vi kanske behöver mer än tre repdagar för att känna oss klara... Haha! Ja, vi är ju ute i väldigt god tid ändå eftersom vi ska ha premiär i september... Men dagarna rullar snabbt och efter semestern börjar det köra ihop sig direkt. Nu återstår också en del sångrepetitioner, filmning, scenografiritning, kostym e t c så vi har att göra fram till premiär. Men det här är nog mitt roligaste projekt på länge!

Sedan är jag naturligtvis också glad för att vi sålde Emilias lilla bil igår! En annons på blocket, telefonkö och försäljning på 30 minuter. Härligt! Hoppas köparna blev lika nöjda som vi!


Nu står det ingen Fååååårrrd på våran gård!
#1 - - Malin:

Så skönt att ni fått bilen såld! Bilar går ju snabbt från tillgång till belastning om man inte behöver dem just då...

#2 - - Monica:

Ja, precis! Det gick verkligen racersnabbt så det var jätteskönt!