Man är motiverad

"Harregu' vicke' törrveer'!" Har hunnit tvätta flera maskiner och hängt ut idag (nej, jag hängde inte ut maskinerna... besserwisser...). Allt har snällt och snabbt torkat och jag börjar vara i fas igen i tvättkorgen. Har också hunnit njuta av solen och sitta lätt tillbakalutad med en bra bok. Det är ju bara för härligt! :) Så värst mycket jobb blev det dock inte men jag kände faktiskt att jag behövde en vilodag! Nu försöker jag bara motivera den i efterhand...

Repetitionerna av Mens Night har gått så bra att man måste kosta på sig att njuta lite också. Idag fick jag några bilder av Oskar som fotade lite under den sista repdagen. Det ser kanske inte särskilt märkvärdigt ut utan scenografi och kostym men det är ju det som är grejen. Det sista putset och "ytan" är ju det som ska tillkomma senare. Och då blir det nog riktigt bra! Tror vi!


Här ser jag kanske inte helt nöjd ut (och oss emellan - det är jag inte heller). Åsa har faktiskt rätt mycket konstiga idéer i föreställningen... :)  Själv verkar hon dock vara desto gladare...



Men ibland är vi faktiskt helt överens! Och väldigt motiverade!