Jobbkväll

Kvällens promenad blev inställd p g a arbete. Jag insåg att jag hade ogjort (ord med o före är så bra!) ett viktigt informationsmaterial till nästa veckas jobb och det tog hela kvällen eftersom det skulle vara både på svenska och engelska. Men nu är det klart och parallellt med mig har sonen och en kompis jobbat med att plocka ihop lite "give aways" i påsar. Det tar en stund när det är nästan 300 st... Tur att man kan anlita unga fräscha grabbar! Återstår bara att se vad de ska ha för ersättning. Kan bli dyrt. De pratade om kvällstid och OB trots att jag mutade dem med godis och mineralvatten... Nåja, det får vi ta imorrn. :)

Nu ska jag bara summera lite så att jag har läget under kontroll inför morgondagens möte. (Det är en omskrivning för att jag måste spela spindelharpan en stund innan jag landar på kudden...) Haha! Sov gott!