Vi har ett projekt...

Det här blir en intressant semester. Maken har sedan länge drömt om att göra ett mycket spartanskt husbilsbygge av en skåpbil. Jag har väl inte varit så överförtjust... Men i slutet på maj åkte vi därför ned till Södertälje och kom hem med en hyfsat fräsch Ford Transit. Och jag som trodde att det inte skulle bli någon mer Fååååårrd på våran gård... Men jag fick alltså ge mig på den fronten.

Nu står den i alla fall här och börjar väl bli klar, eller så klar den kan bli på denna korta tid. Mer blir inte gjort nu eftersom vi imorrn åker på semester söderut. Mycket stök har det varit och nu är det både städning av hus och packning som gäller. Jag hade en ilsken dag igår också men jag är väl lite arbetselak... haha! Nej det ska bli skönt att åka iväg! Kanske enda sättet att riktigt koppla av. Det har inte blivit så mycket av den varan hittills trots att semestern har börjat.

Och vart det bär iväg vet vi inte riktigt men en sväng till Emilia i Göteborg står på destinationslistan! Det ska bli kul! Och hur det blir på vägen dit får vi se... Det finns ju hotell...:)

Återkommer med lite bilder senare idag. Nu måste jag starta upp dagens projektarbete! Ja, en del frågar om vi har en husbil men jag hävdar fortfarande att vi har ett projekt...