Trött igen...

Morgnar är inte riktigt min grej. Om jag inte hade så mycket att göra skulle jag kunnat ligga hur länge som helst... Tror jag i alla fall. Men det är tur att solen skiner! Det gör allting lite lättare!

Ser fram emot ännu en späckad dag. Ska åka ned på kontoret alldeles strax, presskonferens efter lunch, mera jobb och sedan julbord ikväll med Amores - en kvinnlig diskussionsklubb som jag är medlem i. Ska bli otroligt trevligt! Men det blir ingen sen kväll eftersom jag åker till Jokkmokk imorgon...

Brukar inte ta på mig jobb så långt bort men nu har jag ju Åsa som sällskap så det känns lite lättare. Dessutom ska ju nya bilen med och det ska bli väldigt trevligt att testa en långkörning! Dessutom - och detta är bäst - hinner jag med en lunch i Luleå imorrn med Oskar! :) Man måste ju se till att förgylla sin dagar om man kan!

Nej, nu måste jag ta mig i kragen, sätta igång bensinvärmaren (om jag kan) och göra mig klar! Ha en bra dag alla!
#1 - - Maria:

Blev ledsen när jag läste på nät Norran att detta blir er sista revy. Jag/vi har nog inte missat många de sista 20 åren, om ens någon..den första jag såg var nog på Brunnsteatern, kan det stämma? Kan ändå förstå er. Kommer att se denna föreställning med en fackförening som sponsor..det har vi nog gjort i 18 år...Kramen

#2 - - Monica:

Tråkigt att höra men jag är glad att du varit ett sånt fan i många år! Det värmer! Brunnsteatern stämmer säkert. Det var där vi började i stan. Känns länge sedan nu. Åren går fort och jag är glad för alla dessa positiva år!