Seg dag...

Kände mig rätt krossad när jag vaknade så jag återgick till sängläge ett par timmar till. Huvudvärken vill inte ge sig men jag har ändå varit med på repen i eftermiddag. Viktiga dagar nu med genomdrag som man inte vill missa. Det gick rätt hyfsat idag även om jag verkligen inte känner mig på topp... Imorgon har vi rep igen och fotogenomdrag och onsdag är det genrep. Det håller på att dra ihop sig! :)

När jag kom hem möttes jag av en ny spis i köket! Den här gången ska det väl (peppar, peppar) gå vägen längre än ett par veckor! Spisen som vi fått som ersättning är dock desto bättre. Stektermometer, självrengörande ugn och andra finesser. Den låter heller ingenting så vi har nog bytt upp oss rejält! Tror att det skiljer några tusenlappar mellan den här och den vi först köpte. Bra att någon gång få gå på plus!


Oliver verkar dock mest bry sig om köttet jag har tänkt steka...

Persianpälsen har också kommit tillrätta! Tusen tack för alla erbjudanden om lånepälsar jag fått! Ni är för gulliga! Nu låg den i en annan låda som Mats redan hämtat i förrådet så nu får "farmor" vara med på scenen ännu en gång! Tack!