Insnöade...

Nej, så farligt är det inte men nu har det väl ändå kommit nog. Jag har ju tur som har två karlar här hemma när jag jobbar så det är skottat och fint när jag kommer hem men nu var det tre fluffiga högar här ute igen där bilarna stod igår kväll. Har varit ute och sopat av men jag känner inte att jag har vaknat till i alla fall...

Det blev en riktig myskväll igår. Killarna såg fotboll och Åsa slog in julklappar. Själv skrev jag om sketcherna och blev sedan sittande vid datorn tills det var dags att krypa i säng. Men det var en härlig kväll med god mat och avslappnad stämning med massor med tända ljus. Jag gillar att ha en stoooor familj! :)


Nu tänder vi fjärde ljuset och ska duka fram lite frukost.

Bäst också att kravla sig in i duschen innan det är dags för en lång repdag igen. Jag är inte riktigt vaken... Ser fram emot morgondagen då det aviseras sovmorgon! Och tisdag ska jag åka till Umeå och hämta Emilia på flyget! Nu håller vi alla tummar att hon kommer sig hem! Nu får det vara slutsnöat!