Fortfarande sjuk...

Det går lite trögt med tillfrisknandet. Gjorde en riktig långnatt med 12 timmars sömn men det hjälpte inte helt. Vaknade med känslan av ett öppet sår i halsen och fick lov att koka lite varmt. Tur att vi har en spis som funkar i alla fall! Fick börja repa efter lunch och hade ett fotogenomdag som jag knappt minns. Man är verkligen borta när man inte är frisk. Jag gjorde väl mitt men det blir ju inte med någon större entusiasm och min närvaro gör inte någon annan gladare heller.

Det blir ju så att om man omger sig med människor som är positiva så blir man själv gladare. Nu var det snarare jag som drog ned tempot och stämningen. MEN det är en ny dag imorrn och alla gjorde kanoninsatser idag så vi håller tummarna för att det känns bättre när jag slår upp ögonen imorrn bitti!

Tur ändå att vi har Kågis! Han är en riktig klippa och tar ansvar för helheten på ett jättebra sätt. Nu ska jag läsa på lite texter och lägga mig tidigt. Det är nog det bästa jag kan göra i nuläget! När jag kom hem hade grabbarna lagat en "brunch-middag" med bacon, french toast, bananer mm. Kändes kanske mer som frukost än middag men det var väldigt gott!

Idag har vi också kört genomdrag med kostym och en del saker ser åtminstone väldigt roliga ut! Här kommer en bild på undertecknad och ett par av kamraterna!


Snygga? Nja... Kolla in mitt fläsklägg där överarmen ska vara... huga! Och visst är det fel att Thomas är snyggare som tjej? Haha! Ja, det blir nog bra när det är klart!

Nu ska jag tugga i mig lite mer ingefära... Ha det!
#1 - - Ola T:

Sova så mycket som möjligt – det är bra. Starkt att visa sådan energi när du känner att du saknar kraft. Tänk då vilken kraft du har när du är full av energi. Den kurerar du fram dessa dagar. Känn att det går åt rätt håll!

#2 - - Maria:

Krya på dig, vi sitter i samma båt, men jag har ingen premiär som väntar. Thomas "gummimannen" lövgren är snyggare som kvinna än som man hihhiii, det är ju inte du snyggare som man..tänk på det, en tröst i längden hahha