Första genomdrag! :)

En riktigt bra dag! Om jag igår var superstressad så har den här dagen verkligen gått min väg. Det gör att jag känner mig betydligt lugnare nu!

Först fick jag göra bort en hel del snabba ärenden via datorn på förmiddagen, sedan blev det jobb på kontoret där jag verkligen kom igång med programmet! Nya idéer poppade upp och jag har varit så kreativ! Kanske berodde det också på att Johanna, Bengt och Peter jobbade med biljettutskrifter och annat vid de andra skrivborden! Det var så himla skönt att få avlastning och även att kunna slänga lite käft under tiden som arbetet fortskred. Vi har ju väldigt roligt tillsammans och det glömmer man ibland bort när man är stressad...

Maken brukar säga att jag förlorar min humor när jag blir som mest uppjagad och barnen säger att jag aldrig har haft någon...haha! :) Nej, men de har helt rätt i det där med humorn. Så länge jag skämtar kommer jag att vara vid liv! :)

Sedan anlände också Åsa och jag fick prova kläder på alla för att kunna bestämma vilka vi ska använda av alla dem jag köpt. Det blev också riktigt bra. Inte snyggt men riktigt kul! Det svåraste har nog varit att handla damkläder till killarna... men de blev snyggast!!! :S

Därefter bar det iväg till replokalen där vi hade vårt första genomdrag! Det gick jättebra och vi ligger ovanligt bra till! Det är faktiskt sällan som vi kan genomföra ett drag den här tiden på året så jag känner mig supernöjd. Mycket av materialet är också riktigt roligt! Men det går väl över... när vi har repat det hundra gånger till... haha!

Så nu kan jag verkligen sova gott i natt! Avslutar med ännu en nostalgibild:


Här illustrerar vi rekordnederbörd i Bjuröklubb någon gång i början på 1900-talet. Fotot fanns med i almanackan 2000 och togs på hösten... Jag behöver väl inte påpeka att det var rätt kallt i havet? Brrrrr...
#1 - - Olov Lindgren:

Men eint´ såg he da ut vara nån reikti skreickaris?

#2 - - Monica:

Näe... men no var'e nära...