En mellandag!

Ja, idag har vi varit replediga (men inte lediga) för att göra annat. För min del har det blivit lite fix och trix, beställningar och andra kontakter här hemma. Sedan har vi varit på Västerbottensteatern för att låna en del kostym och jag har gjort sista (?) räden på stan för att köpa in resten.

Kvällen har ägnats åt dekorfix så nu börjar det se ganska färdigt ut. Lidde och Sören höll också på att hänga ljus när jag lämnade Nordanå halv nio. Nu återstår två intensiva repdagar och sedan är det juluppehåll. Ska bli otroligt skönt!

Vädret är ju inte riktigt på min sida. Imorrn bitti kommer Emilia med flyget till Umeå och jag har just bestämt att hon får åka buss hem. Det känns ändå säkrare än att stressa iväg längst E4:an. Hörde på radion idag att den var avstängd nästan en timme både i Lövånger och i Sävar på grund av olyckor. Onödigt att ge sig ut med andra ord. Håller alla tummar, fingar och tår att planet kan landa så att hon kommer sig hem!

Nu blir det TV och sängen!