Alla flyttar...

Dottern har hittat en annan lägenhet i Göteborg och är just nu mitt uppe i flyttstöket. Vi vill ju gärna hjälpa henne att komma i ordning men varför är det så långt till Götet? Det blir nog en tripp ner efter nyår för att bistå henne ett par dagar. Kanske tar vi t o m bilen för att rymma lite prylar. Lägenheten är lite äldre men har fin planlösning så jag tror att den kommer att bli kanonbra! Och den ligger supercentralt och det är ju lysande!

Syster med familj har blivit uppsagda från sitt utmärkta boende på Norrböle och flyttar till Sjungande dalen i helgen. Det blir nog också bra men varför ska alla flytta just när jag inte har tid att hjälpa till så mycket? Men det är nog bra att inse att jag inte kan vara med överallt... Det kommer ju en tid även efter nyår...

Själv har jag varit trött som stryk hela dagen trots nio timmars sömn... Mjukstartade imorse men sedan har det varit full rulle! Avslutade dagen med att hämta matta och jobba med dekoren tillsammans med Lofgren och Peter. Sedan har jag suttit på kontoret ikväll där jag äntligen fick skicka iväg programmet till tryck och göra klart bokföringen... phu! Nu är klockan nio och jag har just kommit hem. Hann en sväng på solariet på hemvägen tillsammans med syrran och det var så skönt!

Nu ska jag skriva ihop några rader till morgondagens uppdrag. Jag har ett underhållningsjobb kl nio på morgonen... hur smart är jag? Och sedan repar vi hela dagen. Men lovat är lovat så nu får jag ta tag i detta!
#1 - - Ola T:

Tydligen en viktig upplysning och ett absolut måste för dig – känn inte efter vilka ”måsten” du har.

#2 - - Monica:

Haha! Ja, jag kanske ska känna efter lite mindre... :) Så blir jag ledig lite mer...