En diger lista...

Idag ska allting göras! Jag har nu en diger lista på saker och ting som måste fixas inna vi åker till Lycksele imorrn bitti. Senaste nytt är också att Hotellet vill att vi kör hela föreställningen i en akt utan paus... Jojo. Måste klura hur vi löser det men det gör vi!


Så här glad ska jag vara när allting är klart!

Här är länken till er som vill boka biljett:  http://www.hotelllappland.se/kalender.asp#

Nu ska jag bara samla ihop mig och börja åka runt för att hämta prylar. Känns som om det blir en stressig dag men jag har också planerat in lite avslappning som kan vara bra när man har det så här. Har fått låna ett antal CD-skivor som jag ska testa. Kan bli ett fortsatt nöje?

Sedan jag gick i väggen för tio år sedan är jag mindre stresskänslig men har ändå svårt att ta det lugnt. Har säkert att göra med min aktiva personlighet... haha!  Jag mår ju bra nu men man vill ju mota Olle i grind så jag ska testa avslappning. Och packa ett antal böcker så jag har lite avkopplande läsning på kvällarna!

Ser fram emot att äntligen komma till premiär! Det är också jättekul att mina revykollegor dyker upp i Lycksele! Efter helgen ska vi ju igång med nästa projekt: Henrys Monarki!