Det rör på sig!

Vilken dag vi har haft. Ju längre vi har suttit och ju mer vi har pratat desto mer saker har vi kommit på som vi inte har hunnit göra... Puh, vad vi blev stressade inuti! Men vi har också åtgärdat en hel massa. Repat lite text, gått igenom koreografi, beställt möbler, fixat lite kläder och haft möte med vår tekniker Robert som vi hoppas ska ta hand om allt som vi inte klarar av! Har också betat av samtal med ljussättaren.

Efter att bästaste Åsa åkte hem så satte jag mig på kontoret och strukturerade upp allt som är kvar. Nu känns det som om jag har bättre överblick och det brukar lugna ned det mesta. Sedan hann jag också shoppa lite klänningar och gå på ett mycket bra möte och det gjorde mig också lugnare. Kanske stillsammare kväll ändå för mig än för Åsa...


Jodå, hon åkte till Kallax för att låta Belinda åka helikopter med årets första Grand Kallax-surströmming! Och till ett ärofyllt uppdrag behövs ju en rutinerad co-pilot...

Nu ska jag bara plugga text så att jag känner mig varm i kläderna inför morgondagens rep. Kågis ska ju regissera och kolla vad vi kan nu efter sommaren... :S  Jag tycker det ryms mindre och mindre i lillhuvet... Borde egentligen också skriva Emmas monolog klar men det får bli senare. Hon får faktiskt klara sig själv ett tag till! :)