Bra jobbdag!

Trött och sliten efter resan ångrade jag att jag hade bokat möten hela dagen men allt har gått som på räls. Nu kanske jag låter onödigt positiv men det blev faktiskt en bra dag! Utvärdering av reyvn på förmiddagen, arbetsmöte i Piteå med Åsa Persson på eftermiddagen. Vi gör en helt ny show tillsammans som har fått namnet "Mens Night"! Läs mer på www.mensnight.se  Jag ska berätta mer om projektet en annan dag.

Nu hade jag lite extra tur och fick också träffa sonen som läser i Luleå och gör en kort dokumentär om Åsa som ett skolprojekt. Jag blir så himla glad av att träffa dig Oskar!!! Nu bor ju ingen av barnen hemma längre och jag längtar väldigt mycket efter er! Ringde Emilia när jag kom hem och ska försöka åka till Göteborg så snart som möjligt för ett besök! Saknar dig gumman!


Emilia och Oskar på fjolårets underbara semester i Kroatien